Friday 23 October 2015

HEBAT!!! | KANGEN WATER | AIR AJAIB

HEBAT!!! | KANGEN WATER | AIR AJAIB

Assalamualaikum
Akhirnya impian saya untuk menyiapkan blog untuk produk KANGEN WATER ini terlaksana juga hari ini, Jumaat - 23 October 2015 bersamaan 10 Muharram 1437H. Setelah mengamalkan air minuman ini untuk diri sendiri dan keluarga lebih hampir setahun, kini tiba masanya untuk saya berkongsi dengan semua tentang khasiat dan keberkesanan air ini. Insya-Allah..


Air | Kangen | Water | Miracle | Sungai Buloh | Setiawangsa | Kajang | Keramat | Kelana Jaya | Natural | Alkaline | Anti-Oxidant
So, untuk entry yang pertama ini, saya just nak inform bagi seiapa yang nak dapatkan stok air ini boleh dapatkannya daripada saya di area Taman Desa Coalfields, Sungai Buloh ataupun di Setiawangsa, Kuala Lumpur. Mohon hubungi saya terlebih dahulu di talian 019-6973995 bagi mengesahkan samada stock air ada ataupun tak. Maklumlah sekarang AIR KANGEN ini tengah mendapat pengguna diluar sana. Cepat sangat habis!!! Kenapa? Nanti saya ceritakan lebih lanjut pada post yang seterusnya...

Bagi mereka yang ingin menguji tahap pH air dirumah mereka, sila hubungi saya untuk ujian percuma + sebotol AIR KANGEN PERCUMA.....

Berikut saya share 1 fakta tentang kehebatan KANGEN WATER ni...


Air | Kangen | Water | Miracle | Sungai Buloh | Setiawangsa | Kajang | Keramat | Kelana Jaya | Natural | Alkaline | Anti-Oxidant

Bagi sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang air ini boleh hubungi saya saya segera ye... Sample air akan diberikan PERCUMA...

Air | Kangen | Water | Miracle | Sungai Buloh | Setiawangsa | Kajang | Keramat | Kelana Jaya | Natural | Alkaline | Anti-Oxidant



No comments:

Post a Comment

Ada Pesanan Untuk Saya Dan Pembaca Setia?